Tuesday, July 28, 2015

MASALAH KELETIHAN vs INCOME 'SUKA-SUKA'


[DARI MASALAH KELETIHAN KEPADA INCOME SUKA-SUKA ]

Sebelum ini, saya sering mengalami keletihan melampau sehingga menyebabkan saya akan masuk tidur pada pukul 9 malam setiap hari. Keletihan itu terbawa-bawa sehingga saya tertidur semasa driving ke tempat kerja walaupun tidur awal! Uishhh..bahaya sangat!

Kemudian, saya tercari-cari makanan tambahan yang boleh membantu saya dalam menyelesaikan masalah KELETIHAN MELAMPAU saya tu. Ternampak iklan QASEHGOLD di facebook membuatkan saya nak mencuba.

Mula-mula menjadi pengguna sahaja. Tapi bila dah amalkan, tambahan pula memang setiap bulan membeli mestilah NAK HARGA YANG LEBIH MURAH kan?Haaaa…LEBIH JIMAT…LEBIH BIJAK…Anak-anak pun suka la sebab mama boleh tumpukan perhatian ke diorang lebih! hihi..

Saya ambil langkah untuk menjadi RAKAN NIAGA ANA EDAR..Bermula dengan modal RM660 (waktu itu) saya nekad sehingga TERPAKSA MENJUAL sambil SEBARKAN KEBAIKAN makanan sunnah QASEHGOLD ni. Alhamdulillah..Dari bonus 2 angka, kini dah 3 angka hampir ke 4 angka!

Siapa sangka, dari MENCARI PENYELESAIAN KELETIHAN, kepada bisnes SUKA-SUKA dan akhirnya JATUH CINTA dengan BISNES JIHAD QASEHGOLD ini..

Saya nak pelawa rakan-rakan untuk SUKA-SUKA berniaga dengan ISTIQAMAH sambil menjana pendapatan di hujung jari!
Kalau mahu atau teringin ‘NAK TAHU’, boleh pm saya atau whatsapp 013-2892820 ya!



No comments:

Post a Comment

Terima QASEH