Thursday, August 11, 2016

SET BERPANTANG QASEHGOLD

Anda Ibu Hamil yang Mencari set untuk Berpantang?
*****************************************



Buat ibu-ibu HAMIL yang sedang mencari alternatif set berpantang selain set jamu. Saya ingin cadangkan Puan mengamalkan SET BERPANTANG QASEH !

Sebab apa yea Set ini...KENAPA.. KENAPA?
QASEH ADINDA membantu menyembuhkan LUKA bersalin sama ada anda bersalin normal atau melalui pembedahan. Ia juga membantu mengecutkan RAHIM dan mengetatkan semula bahagian ke-INTIM-an.

Di samping itu, ibu-ibu selepas bersalin akan mengalami ke-LETIH-an, PUCAT akibat kehilangan tenaga. Masalah SEMBELIT dan kadang-kadang ia hampir menjadi BUASIR sering berlaku akibat kurang pengambilan SERAT jadi pengambilan QASEH ADINDA membantu mengatasi masalah anda.

Pada ibu-ibu yang sedang ber-Pantang, boleh amalkan Minuman kesihatan RINDU QOQO STEVIA sebagai minuman harian. InshaAllah ia juga melancarkan per-LAWAS-an ia juga meransang pengeluaran SUSU IBU.

Mineral SOLE juga penting untuk ibu berpantang kerana ia akan melengkapkan zat mineral dalam badan, disamping melancarkan sistem peredaran darah.

Selepas bersalin, anda pasti resah bagaimana nak menghilangkan STRECHMARK. Usah khuatir lagi, GOJES by Qaseh Gold membantu memudarkan seterusnya menghilangkan Kesan tersebut dengan cepat.

➕ Jadi Encik Suami yang perihatin, sila hadiahkan set ini untuk isteri anda yang akan bersalin nanti demi keharmonian rumahtangga.

Nak kembali cergas, anggun, mantop dan gojes selepas bersalin, meh pm saya.. saya sudi membantu anda.

#QasehGoldPilihanku
#SihatJihadDgnFormulasiMaknanSunnah
#Alhamdulillah_SyukurAdaQaseh

Yusnorsyazana Mohd Yunos
Stokis QasehGold Kluang
013-2892820

No comments:

Post a Comment

Terima QASEH