Monday, October 30, 2017

Anak Sihat dan Pintar, Ibu Gembira

Menjadi ibu kepada anak-anak yang sihat merupakan sebuah kesyukuran yang sangat hebat! Ia melibatkan bukan sahaja mental si ibu, malah ia menjadikan fizikal ibu lebih sihat juga dek melayan karenah anak-anak aktif yang sihat. Seronok kan?
.
Bagaimana pula jika anak-anak yang sering sakit dan memerlukan rawatan yang kerap? Pasti ibu ayah lebih risau dan ia boleh menjadikan salah satu punca ibu ayah juga turut sakit kerana perlu mengorbankan waktu tidur dan juga rehat.
.
Pemberian makanan yang berkhasiat serta penuh dengan gizi mengikut keperluan anak-anak, InsyaAllah kualiti kehidupan mereka akan lebih terjamin. Walau bagaimanapun, kekuasaan Allah yang akan mengatasi segalanya. Kita hanya ikhtiar sahaja kan.
.
Ibu ayah yang prihatin, SET ANAK SIHAT PINTAR QASEH yang terdiri daripada Qasehgold Junior dan Homeopathy IGE dari Ana Edar adalah makanan tambahan yang berupa cecair yang mudah untuk diambil oleh anak-anak. Ia merupakan minuman dari tumbuhan botani seperti kurma, madu, habbatussauda, delima, bayam dan badam yang baik untuk otak dan tubuh badan mereka.

Jom kita lihat SET ANAK SIHAT PINTAR ini





Sebagai ibu saya faham betapa tinggi harapan kita untuk anak-anak. Jadi saya yakin ibu2 di luar sana memang mencari supplement terbaik untuk anak-anak lebih-lebih lagi mereka sangat terdedah dengan makanan dan tidak bernutrisi dan tidak seimbang. Ini semua mempengaruhi tahap IQ dan pencapaian akademik anak-anak. 

Untuk dapatkan konsultansi percuma dan info lanjut sila hubungi
YUSNORSYAZANA MOHD YUNOS
Stokis Qasehgold
013-2892820




No comments:

Post a Comment

Terima QASEH