Tuesday, January 26, 2016

Lindungi Sistem Imunisasi Anak-Anak


Dah musim hujan ni..Setiap hari setiap petang boleh dikatakan hujan je kan?
Kita sebagai ibu pun mesti risau takut anak-anak demam kan?
Apa yang kita lakukan untuk TAMBAH KEKUATAN SISTEM IMUNISASI anak-anak?

Jangan terleka..
Berilah yang terbaik untuk anak-anak..
QASEHGOLD JUNIOR lebih mudah dihadam!
Sebab ia dalam bentuk cecair..

Sedap..manis..Kaya dengan khasiat kurma, madu, serta tambahan ramuan terbaik!


Saya adalah STOKIS SAH Ana Edar Sdn.Bhd. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya,

Yusnorsyazana Mohd Yunos
Contact No. :013-2892820
Email : cutiecolour@gmail.com
Laman Web : http://yusnorsyazana.blogspot.my
FB Page : QasehGold Formulasi Makanan Sunnah 

Untuk sebarang pertanyaan mengenai PRODUK QASEHGOLD, boleh terus hubungi saya. 

No comments:

Post a Comment

Terima QASEH